Hledání

Přihlášení

Home arrow Fórum
Erpužice - 25. 10. 2007 10:53 Nevíte náhodou někdo něco bližšího k sobotnímu smrťáku v Erpužicích? Z novinových příspěvků na webu se člověk nic kloudného nedozvěděl a předpokládám, že ani po ukončení vyšetřování se nic bližšího nedoví. Pro novináře je senzace odbytá, ale každého skokana by už z důvodu vlastní bezpečnosti mělo zajímat, jak se to neštěstí vlastně seběhlo. Upřímnou soustrast pozůstalým a přátelům oné slečny. Blue skies.
  | | Správce zakázal anonymní příspěvky.
Re:Erpužice - 25. 10. 2007 12:29 Předbězná zpráva už je venku. Ale moc jasný mi to taky není. Jde chytnout paráček vytahovaný lanem?

http://www.aeroklub.cz/provoz/dokumenty/Predbezna_zprava_Erpuzice_20102007.pdf
Re:Erpužice - 25. 10. 2007 16:40 Hm, jak to vypadá asi ano. Na 68ce jsem skočil jen pár seskoků a od posledniho to už je dobře 6 let, takže rozhodně nejsem odborník. Mě mimojiné zaujalo, že se ten padáček "nalil" do vrchlíku, pokud to teda správně chápu. Škoda, že nešla do založáku, v takove situaci by tím nic nepokazila. Těžko říct, jak by reagoval kdokoli z nás, stát se mu neco podobného při prvním seskoku. Na jednom z webů jsem narazil na názor, že se dneska výcvik fláká oproti Svazarmovským dobám. Myslím, že o AFF se to říct nedá, tam je ta kontrola a drill neustálá. I když svazarm nepamatuju, když jsem dělal paravýcvik poprvé, cca před 11 lety v Holešově, také na OVP68, drilovali do nás všechny procedury, dokud člověk nejel jako automat, celé to zabralo snad 2 víkendy a něco v týdnu k tomu. A i tak si nejsem jistý, stát se mi na poprvé totéž...
Re:Erpužice - 26. 10. 2007 11:15 Bylo tam AAD? Nebo to snad bylo ještě se záložákem vpředu?
Re:Erpužice - 26. 10. 2007 18:11 68 se asi jinak než se záložákem vpředu neskáče. Aspoň si to moc neumím představit.
Re:Erpužice - 26. 10. 2007 18:11 Stejně mi pořád není úplně jasné jak ta podkova vznikla, respektive jak to bylo s tím padáčkem a vrchlíkem. Třeba se to ještě dovíme..