Hledání

Přihlášení

Home arrow Fórum
Kdy koupit vlastní padák ? - 18. 09. 2008 19:27 Ahoj mam dotaz zatim jsem student mam naskakano jeste malo stabilizace mam za sebou. chtel jsem se zeptat kdy je vhodne koupit si svuj vlastni padak a o jaky typ by se melo jednat. Predem moc dik za info
  | | Správce zakázal anonymní příspěvky.
Re:Kdy koupit vlastní padák ? - 18. 09. 2008 20:24 Ahoj Jakube,
vzhledem k tomu, že skáčeš stabilizace předpokládám,
že se nepohybuješ na Dropzónách typu: Kunovice,Prostějov,Příbram,Kolín,Klatovy,Most.....
Takže otázka první: disciplína přesnosti přistání, nebo VOLNÉ PÁDY? Každopádně je to u každého natolik individuální záležitost podle dovednosti a umu co student předvádí, že koupi vlastního padáku v tuto chvíli bych probíral se tvým instruktorem... Je brzy...
Re:Kdy koupit vlastní padák ? - 18. 09. 2008 20:29 No na jedne z vyjmenovany DZ zrovna skacu ale nejsou penize na AFf tak skacu klasicky pokracovani.. Asi na 90% by slo o volne pady. vim ze je brzy ptam se ciste jen ze zvedavosti.
Re:Kdy koupit vlastní padák ? - 19. 09. 2008 08:19 Když si člověk půjčí padák a koupí letenku, je ten seskok takovej dražší,že
Jo, začátky jsou těžké a drahé.
První poskač na tom školním,co to je 220,240 a jak ti dohlížející instruktor(předpokládám že znalý teorie létání na moderních padácích) naznačí že ti to jde(bývá to tak 30 skoků nejméně v krátkém časovém horizontu)tak pak se poohlédnout po nějaké hodné 190sátce,třeba sabre2. Je to ale internetový názor, individuální přístup je lepší
Re:Kdy koupit vlastní padák ? - 19. 09. 2008 09:03 Ahoj Jakube,

obecně bych doporučovala koupit padák tak při sto skocích. To už by sis mohl koupit něco, co ti vydrží na několik set dalších seskoků. Když si padak koupíš teď, když skáčeš stabilizaci, tak by to bylo něco přes 200sqft a zanedlouho pak zacnes pokukovat po necem mensim.

A jakej padak - to se zeptej sveho instruktora - ten za tebe bude podepsany a hlavne vi, jak ti to lita.